????????????????

一路都說犯錯就係最好的老師,從小朋友學懂走路及踩單車,我們都是從試誤法學會了各項技能的。

做Ineternet Business 或 Affiliate Marketing 一樣,你都好大可能要犯下錯誤才會有成長的。

以下係一D 我犯過的錯,多希望我可以早D睇到以下的東西,不要完全相信我,請你跟我一起犯下同樣的過錯吧!
跳來跳去

常言道﹕坐這山,望那山,一事無成。係INTERNET BUSINESS耐一點的話,你會發覺或聽聞有好多致富的方法,有D人話俾你聽可以靠FACEBOOK 揾好多錢,有D人又話俾你聽TWITTER 可以免費推廣你的產品,又有人話開網店賣自家產品會好好揾。有時佢地SALES LETTER 同埋 PROOF 真係好吸引的。

有邊個唔想一星期揾一萬呢? 你睇到個個方法都WORK,你收到不停的推銷電郵,最後你會不期然買下很多所謂 GURU 的產品。跟住你會每一個方法試一試,只是淺試,結果你什麼也做不到,而你卻花掉了很多金錢買產品。

天真地等

只要認真觀察,你便可以發覺好多方法都有以下聲明﹕

每天只要幾十分鐘,你便可以每月多出…….
SET UP完第一次以後,你就可以坐係度等收錢了
我都天真地信了。結果當然係全盤失敗。

同任何生意一樣,你都要堅持及持續的努力,你所需要的付出及要應付的壓力絕不比你打工低。你以為真的可以每天只做少少時間嗎? 一個成功或有成就的INTERNET MARKETERS 好多都講過一日做超過12 小時,最厲害的更達18小時。

這代表你要用很多時間去推廣,去做對你生意有用的工作,而最重要的是,你的收入是没有保障的。但係,收入的潛能又可以係好大的。

我能告訴你很多所謂的GURU 佢地成功不是靠他的產品推介給你的方法,他們靠的是賣給你產品的收入為生的。請不要相信任何人講INTERNET BUSINESS係好容易做的事,事實完全不是。

癱瘓的人

依家呢個世代,最多的就是資訊,淨係睇已經用很多時間,你之後仲要去作選擇,你可能會左諗右諗,最後乜都做唔成。沒有什麼保證成功的方法,記住,你只能逐個試。先選一個方法之後集中所有資源去做,惟有這樣你才能夠知道那個方法可行與否。

時間的價值

有一個好多人都有可能犯的錯就是時間的價值,不少人可能會認為所有東西都應該親力親為,只有這樣才能成功。我部份認同的。最重要的係事乎工作與行業的性質。例如說做醫生,不能找人待替吧。相反在INTERNET MARKETING 呢個行業,你要好好運用時間及貨幣值的優勢,我可以告訴你我自己起一個網站,寫內容,找設計,再揾廣告,做SEO及EMARKETING,全部我都可以做的,但係可能要做3-4日才能建立一個OK 的網站。

又係計數時間,假設你一個月揾萬五蚊,每日人工即五佰蚊,即係整一個網站,你失去了千伍元,你能保證你的網站可以令你揾到千伍嗎?

告訴一個秘密,千伍蚊已經可以請一個人,一個月,每日八小時,每週五天的工作了,請好好運用滙率及地方的優勢。

講到尾只有一個方法能保證你成功,那就是TAKING ACTION,行動

行一步勝過做任何東西

Visit for more: http://www.ringoli.net

About ringoli01

Jkj ffadfda dfad
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

