???

Ref: ringoli.net

傳說香港有最好食的蛋散, 你食左佢會對所有食物提不起勁,曾經有人講過,你一試之後,你每餐都只係會記得蛋散的質感,你每一口咬下的感覺,他的甜,他入口帶來的滿足感覺…………
我不知道該食店在那裏,但我知道在那裏可以食到味道一般的蛋散,因為我知道
又要借用討論區去發表我的偉論,我稍為修改了一下
題為﹕ 在網上開了一網上商店賣除塵器,10日都賣唔出一個
得罪講句,點解還有人咁天真?
就算你講得你個產品有幾好,講到識飛天都好,你冇做過宣傳
點會有人知你係邊? 點會有人知你個WEBSITE?
真係擺係度,D人就會衝過黎跟你買東西嗎?
好多公司或者FREELANCE 都有個網頁,原意為多一個途徑吸客,建立形像等等
花下數萬元整一個美輪美奐的網頁,心想﹕ 咁靚既WEBPAGE,今次仲唔掂!
你會問﹕ 咁又有什麼問題呢? 靚D專業D 呀!
係,我明白,結果咪忽略了最重了的東西囉
最重要,並且無可替代的,係人流呀
如果你每個月只有數10人去你華麗的網站閒逛,你會有生意嗎? 你的ROI 能不創新低嗎?
與其整到咁靚等死,不如花錢做應做的宣傳吧
你知點解道地每次有新產品都會有劉華出現吧
你可以請人做,自己做,揾公司做……WHATEVER
總之就唔係係度等死啦
P.S 真係有蛋散呢樣食物,一陣又話我粗鄙,雖然我係

About ringoli01

Jkj ffadfda dfad
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

